مربی بوکس گناوه
مربی بوکس گناوه محمد حبیب زاده
مربی بوکس گناوه
محمد حبیب زاده
مربی بوکس بندرگناوه
اگه به دنبال یه مربی بوکس میگردید ، محمد حبیب زاده یکی از جوانترین و به روز ترین مربی های بوکس کشور است .
او محقق فعال در زمینه علم تمرین وبدنسازی بوکس است .
حبیبزاده با 26 سال سن عضویت کمیته استعدادیابی استان و مربی گری نونهالان کل استان بوشهر را در کارنامه خود دارد.
همچنین مربی و داور رسمی فدراسیون بوکس است و میتواند مسابقات و آینده ورزشی شما را به تضمین کند .
او همچنین گواهینامه دو زبانه تمرینات چابکی – سرعتی و قدرتی را در کارنامه خود دارد .
بندر گناوه – باشگاه اکسیژن ( روبروی دانشگاه پیام نور)
راه های ارتباطی جهت ثبت نام و هماهنگی
………………………………..
……………………………..






15 ویژگی یک مربی خوب در محل کار
به افرادی در زندگی خود فکر کنید که پتانسیل های شما را شناسایی کرده اند
و از استعدادهای خود برای کمک به شما برای کشف و شکل دادن استعدادهای
خود استفاده کرده اند. وقتی مربی مانند این در محل کار حضور دارد، تأثیر او
می تواند تأثیر عمیقی بر پیشرفت حرفه ای کل تیم و همچنین افراد درون آن
داشته باشد. اکثر مردم ترجیح می دهند زیر نظر مدیری کار کنند که به عنوان
یک مربی رفتار می کند تا مدیری که از بالا دیکته و هدایت می کند.
مربیگری کارکنان گام مهمی در توسعه فرهنگ داخلی است که از تجربه
مشتری پشتیبانی می کند. گاهی اوقات زمانی که فرصتهای یادگیری به
وجود میآید، کوچینگ میتواند «در حال پرواز» اتفاق بیفتد، اما جلسات
رسمی مربیگری برای کارمندان، فرصتی برای پرسیدن سؤالات، تمرین
مهارتها و تعیین اهدافی که میتوانند پیشرفت خود را در طول زمان
اندازهگیری کنند، مزیت بسیار خوبی دارد.
CSP قویاً به قدرت یک مربی خوب اعتقاد دارد، بنابراین ما اینجا هستیم
تا خودمان کمی مربیگری در مورد چگونگی هدایت موثر توسعه تیم خود به شما ارائه دهیم.
اندازه گیری های یک مربی خوب
هیچ طرح دقیقی برای یک مربی خوب وجود ندارد، زیرا هر مربی نقاط قوت
و ضعف خود را دارد. با این حال، برخی از ویژگی های متمایز وجود دارد که مربیان خوب مشترک هستند.
همانطور که این لیست را می خوانید، از خود بپرسید که چگونه با هر یک
از این ویژگی ها مقایسه می کنید و مشخص می کنید که کدام حوزه ها
می توانند بیشتر از توجه شما استفاده کنند. اگر خودتان مربیگری دریافت
کردهاید و احساس میکنید که میتواند مؤثرتر باشد، این فهرست
میتواند پنجرهای برای گفتگوی سازنده با مربیتان برای بهبود رابطه به شما بدهد.
1. یک مربی خوب خودآگاه است.
درک خود، سبک مربیگری و نحوه درک و دریافت آن توسط کارکنان،
اولین قدم حیاتی برای تبدیل شدن به یک مربی ارزشمند و موثر است.
خودآگاهی سفری به خودی خود است، بنابراین در هفته های آینده بیشتر در مورد آن خواهیم نوشت.
2. یک مربی خوب مسائل مشخص و مشخص را به گوش دیگران می رساند.
نامشخص بودن در مورد حوزههای مشکلدار، یا عدم ارائه آنها
با احزاب مناسب، نشاندهنده بیمیلی برای تأثیرگذاری بر تغییرات مثبت و فقدان رهبری است.
3. یک مربی خوب برای هر جلسه با اطلاعات، مثال ها، ایده ها و … آماده می شود و آماده بحث است.
جلسات کوچینگ باید از قبل برنامه ریزی شده باشد و مربی باید
برای هر جلسه که ماموریت آن روز را مشخص می کند دستور
کار محکمی داشته باشد. بدون ساختار، جلسه کوچینگ می تواند
به یک مکالمه گاه به گاه بدون محتوای یا جهت واقعی تبدیل شود.
4. یک مربی خوب با افراد به عنوان شریک در سازمان رفتار می کند،
نظرات آنها را تشویق می کند و به آنها برای انجام تکالیف اعتماد می کند.
برخی از مربیان طرفدار «عشق سخت» هستند، در حالی که
برخی دیگر ملایمتر هستند، اما وجه مشترک همه مربیان خوب
احترام به مربیانشان است. تحقیر و رنجش جایی در یک رابطه
مربیگری موثر ندارد و فقط باعث ایجاد تضاد بیشتر می شود. مربی بوکس گناوه
5. یک مربی خوب، نقاط قوت و ضعف کارمندان خود را می شناسد.
دقیقاً مانند مربی یک تیم ورزشی، او می داند که چگونه از نقاط قوت
فردی کارکنان استفاده کند تا بیشترین بهره را از آنها ببرد و بیشترین
بهره وری را از تیم به صورت جمعی و فردی به دست آورد. مربی بوکس گناوه
6. یک مربی خوب انتظارات را در ابتدای جلسه مربیگری به وضوح بیان می کند.
هم مربی و هم کارمند باید این احساس را داشته باشند که این
جلسه هدف مشخصی دارد و باید در مورد هدف آن توافق داشته باشند تا جلسه به آرامی پیش برود.
7. یک مربی خوب زمان کافی را برای بحث و گفتگو در مورد مسائل مربی بوکس گناوه
و نگرانی ها در اختیار می گذارد. مربی بوکس گناوه
محدود کردن زمان کافی برای یک جلسه محکم، به جای فشرده کردن
آن و عجله کردن، نشان دهنده احترام به زمان کارمند است و به آنها
اجازه می دهد تا با تفکر بیشتری در آن شرکت کنند.
8. یک مربی خوب به دنبال ایده ها است و آن ایده ها را بخشی از راه
حل قرار می دهد.
اگر مربی تمایلی به شنیدن ایده ها، پیشنهادها یا افکار سایر مربی بوکس گناوه
اعضای تیم ندارد، آن را به عنوان یک پرچم قرمز در نظر بگیرید.
یک مربی برای خدمت به کارمندان وجود دارد، نه برای خدمت به نفس او.
9. یک مربی خوب به صحبت های دیگران گوش می دهد و سعی
می کند نقطه نظرات آنها را درک کند.
او به جای سرزنش یا انتقاد غیرمفید، به کارمند اجازه می دهد
تا چیزها را از طرف مقابل توضیح دهد، که اغلب می تواند ریشه یک سوء تفاهم یا عدم ارتباط را آشکار کند.
10. یک مربی خوب زمانی که در مورد مسائل آسان و دشوار بحث
می شود، ابراز تشویق و خوش بینی می کند.
گاهی اوقات ممکن است مشکلی برای فیل در اتاق باشد که هیچ کس
نمی خواهد در مورد آن صحبت کند.مربی بوکس گناوه این وظیفه مربی است که با الگوبرداری
از یک نگرش سازنده که تیم را برای رسیدگی به آن گرد هم می آورد، این موضوع را کمتر ترسناک کند.
11. یک مربی خوب مستقیماً خواستار تعهد به راه حل هایی است که روی آنها توافق شده است.
مربیان نمی توانند در مورد انتظارات خود بی خیال باشند. اگر کارمند
برای بهبود پاسخگو نباشد، ادامه مربیگری باعث اتلاف وقت همه می شود.
12. یک مربی خوب منابع، مربی بوکس گناوه اختیار، آموزش و پشتیبانی لازم را برای اجرای
راه حل ها برای دیگران فراهم می کند.
وقتی جلسه به پایان می رسد، کوچینگ به پایان نمی رسد. این به مربی
بستگی دارد که هر گونه راهنمایی اضافی را که ممکن است کارمند برای حرکت به جلو نیاز داشته باشد دنبال کند.
13. یک مربی خوب از کسانی که مربیگری می کند حمایت و کمک
می کند تا به آنها کمک کند تا تغییرات را اعمال کنند و به اهداف مورد نظر دست یابند.
توسعه حرفه ای یک تلاش تیمی است. معمولاً عاقلانه نیست
که بعد از یک جلسه کارمند را آزاد کنید و از او انتظار داشته باشید که به تنهایی به همه چیز برسد.
14. یک مربی خوب جلسات کوچینگ را به موقع پیگیری می کند.
برای مربیگری بسیار آسان است که از نردبان اولویت در میان تمام
خواسته های دیگر وظایف شغلی روزانه یک مدیر پایین بیاید.
مربی بوکس گناوه در پایان هر جلسه کوچینگ، ایده خوبی است که جلو بروید و
جلسه بعدی را برنامه ریزی کنید، و زمانی که زمانش فرا رسید به آن تعهد پایبند باشید.
15. هنگامی که راه حل ها آن طور که انتظار می رود به نتیجه
نمی رسند، یک مربی خوب فعالانه به تعریف اقدامات جایگزین کمک می کند.
اگر در ابتدا کارمند موفق نشد، ممکن است سوء تفاهم
وجود داشته باشد، یا ممکن است راه حل اصلی باشد.